-
11.
نویسنده : دیر گندم، نرجس ؛ ابراهیمی، سید عباس ؛ نویسنده مسئول : نجارزاده، محمد ؛
مجله:مطالعات اجتماعی گردشگری»پاییز و زمستان 1398 - شماره 14 رتبه ب (وزارت علوم (26 صفحه - از 201 تا 226 )
کلیدواژه ها:اعتبارکیفیت اطلاعاترفتار گردشگرتوصیه های شفاهی آنلاین
-
12.
نویسنده مسئول : ابراهیمی، سید عباس ؛ نویسنده : فرهادینژاد، محسن ؛ باکی هاشمی، سید محمدمهدی ؛
مجله:مطالعات راهبردی»تابستان 1399 - شماره 88 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 95 تا 112 )
کلیدواژه ها:نظام سلامتخطمشیگذاریائتلاف مدافعطرح تحول
-
13.
نویسنده : نجارزاده، محمد ؛ ابراهیمی، سید عباس ؛ گلستانه، رضوان ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1398 - شماره 45 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 139 تا 166 )
کلیدواژه ها:ﺑﺮﻧﺪ ﮔﺮدﺷﮕﺮیاﻧﮕﯿﺰه ﺳﻔﺮﻧﮕﺮش ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﻣﻘﺼﺪگردشگراننگرش نسبت به مقصد گردشگری
-
14.
نویسنده مسئول : ابراهیمی، سید عباس ؛ نویسنده : باقری قره بلاغ، هوشمند ؛
مجله:مدیریت برند»تابستان 1397 - شماره 14 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 5 تا 24 )
کلیدواژه ها:انگیزشهنجارهای ذهنیهمآفرینیمنطق چیرگی خدماتتجربه برندمشتریهـم آفرینـی ارزش مشـتریهـم آفرینـی ارزشبـهمشـتریهـارفتار شهروندی مشتری
-
15.
نویسنده : ناصری طاهری، مظفر ؛ دامغانیان، حسین ؛ زارعی، عظیماله ؛ نویسنده مسئول : ابراهیمی، سید عباس ؛
مجله:سیاستگذاری عمومی»تابستان 1401، دوره هشتم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 10 تا 22 )
کلیدواژه ها:توسعه صادراتآیندهنگاریسناریونگاریداروهای نوفناورانه
-
16.
نویسنده : ناصری طاهری، مظفر ؛ دامغانیان، حسین ؛ زارعی، عظیم اله ؛ نویسنده مسئول : ابراهیمی، سید عباس ؛
مجله:آینده پژوهی ایران»بهار و تابستان 1399 - شماره 8 رتبه ب (وزارت علوم (32 صفحه - از 272 تا 303 )
کلیدواژه ها:روش فراترکیبارزیابی پویاارزیابی آیندهنگاریمدل ارزیابی یکپارچه آیندهنگاری
-
17.
نویسنده مسئول : محمدی فاتح، اصغر ؛ نویسنده : ابراهیمی، سید عباس ؛
مجله:آینده پژوهی دفاعی»تابستان 1399 - شماره 17 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 143 تا 171 )
کلیدواژه ها:فناوری اطلاعاتهوش مصنوعیاینترنت اشیاءکلان دادهها
-
18.
نویسنده : ابراهیمی، سیدعباس ؛ زارعی، عظیم ؛ بهرامی، آیدا ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1398 - شماره 21 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 165 تا 182 )
کلیدواژه ها:جو فروشگاهرضایت مصرفکنندهرفتار خرید مجددسهولت دریافت خدمات