-
11.
نویسنده : Amiryousefi، Mohammad ؛ Sasaninejhad، Reyhaneh ؛ Amirian، Zahra ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Winter & Spring 2018 - Number 21 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 33 تا 57 )
کلیدواژه ها:rapport managementSpencer Oatey’s modelRapport enhancementRapport maintenanceRapport neglectRapport challenge
-
12.
نویسنده : Dousti، Masoumeh ؛ Nejadansari، Daryush ؛ نویسنده مسئول : Amirian، Zahra ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Winter and Spring 2021 - Number 27 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 113 تا 136 )
کلیدواژه ها:Writing SkillTechnology-enhanced instructionWebQuest-based instructionwriting sub-skills
-
13.
نویسنده مسئول : Yari، Ameneh ؛ نویسنده : Amirian، Zahra ؛
مجله:Language Horizons»Autumn 2022, Volume 6 - Number 3 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 49 تا 63 )
کلیدواژه ها:fictionparatextmale and female translatorsVisibilityPreface
-
14.
نویسنده : Amirian، Zahra ؛ Ansari، Atieh ؛ Amiryousefi، Mohammad ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Winter & Spring 2019 - Number 23 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 27 تا 56 )
کلیدواژه ها:Engagementstate motivationTeacher interpersonal behaviorclassroom environment
-
15.
نویسنده : Dabaghi، Azizollah ؛ Ghorbanchian، Elahe ؛ Amirian، Zahra ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Fall & Winter 2015 - Number 16 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 1 تا 14 )
کلیدواژه ها:Metalinguistic Awarenessplanned form focus instructionunplanned form focus instructionzero form focus instructionParagraph Writing Developmenttransitional devicesEFLIsfahanParagraphForEllis
-
16.
نویسنده : Amirian، Zahra ؛ Ketabi، Somaye ؛ Eshaghi، Hamed ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Spring & Summer 2013 - Number 11 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 1 تا 30 )
کلیدواژه ها:Lexical BundlesAcademic writingcorpus analysisL2 writingIranian
-
17.
نویسنده : Khazaeenezhad، Bahareh ؛ Tavakoli، Mansoor ؛ Amirian، Zahra ؛
مجله:Teaching English Language»Winter and Spring 2018, Volume 12 - Number 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 61 تا 87 )
کلیدواژه ها:Teacher Educationtheoretical knowledgeCore ReflectionPedagogical PracticeReflection LevelsReflection Phases