-
31.
نویسنده : Ahangari، Saeideh ؛ Akbari، Mahlagha ؛
مجله:English Language Pedagogy and Practice»fall 2012 - Number 11 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد/ISC (15 صفحه - از 1 تا 15 )
کلیدواژه ها:AccuracyTask Complexity (Task type: here-now & There-and-then)Task Conditions (Gender: Male & Female)Task Difficulty (Proficiency: Lower-intermediate & intermediate)TaskEFL
-
32.
نویسنده : Nourzad Haradasht، Pezhman ؛ Ahangari، Saeideh ؛ نویسنده مسئول : Saeidi، Mahnaz ؛
مجله:English Language Pedagogy and Practice»Summer and Autumn 2020, Number 27 رتبه B (دانشگاه آزاد/ISC (21 صفحه - از 129 تا 149 )
کلیدواژه ها:reading comprehensionExtrovertsIntrovertscollaborative strategic readingMetacognitive Reading Strategy
-
33.
نویسنده : Ahangari، Saeideh ؛ Seifoori، Zohreh ؛ نویسنده مسئول : Abbasi Dogolsara، Shokoufeh ؛
مجله:International Journal of Research in English Education»September 2022, Volume 7 - Number3 (18 صفحه - از 76 تا 93 )
کلیدواژه ها:fluencyEFL learnersTask variationL2 oral performance
-
34.
نویسنده : Rashvand Semiyari، Shokouh ؛ Ahangari، Saeideh ؛
مجله:Research in English Language Pedagogy»Winter 2022 - Number 19 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (22 صفحه - از 169 تا 190 )
کلیدواژه ها:Item Response Theory (IRT)Differential Item Functioning (DIF)fields of studyLikelihood Ratio Approach (LR)MSRT (MCHE) Proficiency Test