September 2022, Volume 7 - Number3
-
نویسنده : H. Monterde، Ramir Brian ؛ E. Ramos، Deo Benidicte ؛ A. Francisco، Kient Joy ؛ نویسنده مسئول : A. Lim، Rex ؛
(15 صفحه - از 1 تا 15 )
کلیدواژه ها:Technology Acceptance Model (TAM)Online Classroomvideo conferencing applications Scanned with CamScanner
-
نویسنده : Bijani، Houman ؛ Hashempour، Bahareh ؛ Said Bani Orabah، Salim ؛
(14 صفحه - از 32 تا 45 )
کلیدواژه ها:rating scalebiasmultifaceted Rasch measurement (MFRM)Rater TrainingInterrater ConsistencyIntrarater consistency
-
نویسنده : Safdari، Saeed ؛
(12 صفحه - از 46 تا 57 )
کلیدواژه ها:Learners’ Perceptionsteachers’ perceptionsvirtual online classes
-
نویسنده : Jena، Ananta Kumar ؛
(18 صفحه - از 58 تا 75 )
کلیدواژه ها:Phonological Awarenessauditory and phonemic deficiencydyslexic phonemic R3 approachphonological development of dyslexia
-
نویسنده : Ahangari، Saeideh ؛ Seifoori، Zohreh ؛ نویسنده مسئول : Abbasi Dogolsara، Shokoufeh ؛
(18 صفحه - از 76 تا 93 )
کلیدواژه ها:fluencyEFL learnersTask variationL2 oral performance
-
نویسنده : Delavari Khalifehkari، Gholamreza ؛ Pourhosein Gilakjani، Abbas ؛
(16 صفحه - از 94 تا 109 )
کلیدواژه ها:EFLvocabulary learningVocabularyCALLtraditional teaching