December 2022, Volume 7 - Number 4
-
نویسنده : Ghadiri، Niloufar ؛ نویسنده مسئول : Mashhadi Heidar، Davood ؛
(13 صفحه - از 1 تا 13 )
کلیدواژه ها:EFL learnersactive voicepassive voicecollaborativeoutput tasks
-
نویسنده : Ghavidel، Masoumeh ؛
(12 صفحه - از 25 تا 36 )
کلیدواژه ها:e-learningLMSCovid-19 pandemicstudents’ reflections
-
نویسنده : Yasmin، Farah Diba ؛
(36 صفحه - از 37 تا 72 )
کلیدواژه ها:Internetspeaking proficiencyTreatment of pronunciationtertiary levelbased material and motivation
-
نویسنده مسئول : Hashempour، bahare ؛ نویسنده : Mobini، Fariba ؛
(16 صفحه - از 73 تا 88 )
کلیدواژه ها:anxietyintermediate Iranian learnersjigsaw interactive methodreading conception
-
نویسنده مسئول : Barjesteh، Hamed ؛ نویسنده : Isaee، Hossein ؛
(6 صفحه - از 89 تا 94 )
-
نویسنده : Babakhani، Arefe ؛ Tabatabaee-Yazdi، Mona ؛
(10 صفحه - از 95 تا 104 )
کلیدواژه ها:EFL learnersWillingness to CommunicateGamificationWillingness to CooperateOnline Classrooms