موضوع (تعداد مقاله) |
---|
ادبیات و زبانها 9 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
الف 2 |
علمی-پژوهشی 2 |
-
1.
نویسنده : Tizjang، Elham ؛ Bani Orabah، Salim Said ؛ نویسنده مسئول : Bijani، Houman ؛
مجله:International Journal of Research in English Education»September 2022, Volume 7 - Number3 (14 صفحه - از 94 تا 107 )
کلیدواژه ها:Computer Assisted Language LearningTechnologye-learninggrammarVirtual learning environmentNicenet
-
2.
نویسنده : Bijani، Houman ؛ Hashempour، Bahareh ؛ Said Bani Orabah، Salim ؛
مجله:International Journal of Research in English Education»September 2022, Volume 7 - Number3 (14 صفحه - از 32 تا 45 )
کلیدواژه ها:rating scalebiasmultifaceted Rasch measurement (MFRM)Rater TrainingInterrater ConsistencyIntrarater consistency
-
3.
نویسنده مسئول : Bijani، Houman ؛ نویسنده : Said Bani Orabah، Salim ؛
مجله:Journal of Modern Research in English Language Studies»Summer 2023-Volume 10, Nuber 3 رتبه الف/ISC (19 صفحه - از 1 تا 19 )
کلیدواژه ها:Bilingual speakerMonolingual speakerMultilingual speakerTeacher discrimination
-
4.
نویسنده مسئول : Bijani، Houman ؛ نویسنده : Sahrayi، Mina ؛ Said Bani Orabah، Salim ؛
مجله:Journal of Foreign Language Teaching and Translation Studies»Spring 2022, Volume 7 - Number 2 (26 صفحه - از 33 تا 58 )
کلیدواژه ها:reading comprehensionculturelearners’ perceptionBackground or Prior Knowledge
-
5.
نویسنده : Bijani، Houman ؛
مجله:Journal of Modern Research in English Language Studies»Autumn 2018, Volume 5 - Number 4 ISC (27 صفحه - از 27 تا 53 )
کلیدواژه ها:LeniencySeveritybiasmultifaceted Rasch measurement (MFRM)Interrater ConsistencyOral Proficiency Task
-
6.
نویسنده : Bijani، Houman ؛ Khabiri، Mona ؛
مجله:Journal of Language and Translation»Winter2017, Volume 7 - Number 1 رتبه C (دانشگاه آزاد/ISC (17 صفحه - از 25 تا 41 )
کلیدواژه ها:Direct oral assessmentEnglish as foreign language (EFL) learnersEnglish proficiency testMixed-method approachSemi-direct oral assessmentTest takers’ perceptionsTestSemi
-
7.
نویسنده : Bijani، Houman ؛ Khabiri، Mona ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Fall 2017, Volume 36 - Number 3 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 1 تا 32 )
کلیدواژه ها:مدل چند وجهی راش (MFRM)میزان سختگیریسوگیریمقیاس سنجشSeverityrating scalebiasmultifaceted Rasch measurement (MFRM)
-
8.
نویسنده : Bijani، Houman ؛ Khabiri، Mona ؛
مجله:Iranian Journal of Applied Linguistics»March 2017, Volume 20 - Number 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (38 صفحه - از 113 تا 150 )
کلیدواژه ها:biasRater TrainingOral performance assessmentThink aloud verbal protocols
-
9.
نویسنده : Bijani، Houman ؛
مجله:English Language Pedagogy and Practice»Fall 2010 - Number 7 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد/ISC (21 صفحه - از 69 تا 89 )
کلیدواژه ها:Experienced RatersInexperienced RatersWriting AssessmentInterrater ReliabilityRater TrainingRaterOLDNEWEFLStep