-
1.
نویسنده : گرایی، احسان ؛ پیروزفر، معصومه ؛ سیامکی، صبا ؛
مجله:تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی»پاییز 1392، سال چهل و هفتم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 287 تا 302 )
کلیدواژه ها:رضایتمندی مشتریانکتابخانۀ مرکزی دانشگاه شهید چمرانمدل ماگالدانشگاه شهید چمران اهوازاطلاعاترضایتمندی مشتریرضایتمندی مشتریانکتابخانهکارکنانکیفیت اطلاعات
-
2.
نویسنده : جلیل پور، پیمان ؛ اکبری شایه، یحیی ؛ پیروزفر، معصومه ؛
مجله:پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی»بهار و تابستان 1392، سال سوم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 51 تا 66 )
کلیدواژه ها:کتابدارانکیفیت زندگی کاریدلبستگی شغلیکتابخانه های دانشگاهی