-
1.
نویسنده مسئول : شیرمحمدی، یزدان ؛ نویسنده : شماعی، علی ؛ جلالیان، سید اسحاق ؛ رفیعی، فرزانه ؛
مجله:تحقیقات کاربردی علوم جغرافیایی»بهار 1401 - شماره 64 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 269 تا 289 )
کلیدواژه ها:نظریه هافستدقصد بازدیدشخصیت برند گردشگری شهریتجانس درک شده
-
2.
نویسنده مسئول : شیرمحمدی، یزدان ؛ نویسنده : بهمنی، اکبر ؛ مستان راد، مژگان ؛
مجله:فرهنگ رضوی»پاییز 1400 - شماره 35 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 91 تا 122 )
کلیدواژه ها:برند گردشگریگردشگری مذهبیفرهنگ مذهبیتجربه سازنده زیارتزیارتبـهمذهبـیبــهبـازیـارت
-
3.
نویسنده مسئول : شیرمحمدی، یزدان ؛ نویسنده : دلشاد، علی ؛ زرین کفش مجد، سارا ؛
مجله:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»بهار 1402 - شماره 44 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 11 تا 31 )
کلیدواژه ها:گردشگریمدیریت بحرانمحدودیت های سفرهمه گیری کووید-19قصد سفر پس از بحران
-
4.
نویسنده مسئول : شیرمحمدی، یزدان ؛ نویسنده : آریافرد، قاسم ؛
مجله:تعامل انسان و اطلاعات»پاییز 1402 - شماره 39 رتبه ب (وزارت علوم (15 صفحه - از 61 تا 75 )
کلیدواژه ها:سیستم های اطلاعاتیآوازه برندگردشگران اروپاییاپلیکیشن های خرید موبایل
-
5.
نویسنده مسئول : شیرمحمدی، یزدان ؛ نویسنده : ضرغام بروجنی، حمید ؛ جوانی، معصومه ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1398 - شماره 34 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 79 تا 100 )
کلیدواژه ها:فضای مجازیتعامل اجتماعیبرند گردشگریگردشگران اروپاییارزش ظاهری برند
-
6.
نویسنده مسئول : شیرمحمدی، یزدان ؛ نویسنده : اکبر زاده، سعید ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1401- شماره 115 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 85 تا 98 )
کلیدواژه ها:بهرهوریصنعت خودروبرندنفرت از برند
-
7.
نویسنده مسئول : شیرمحمدی، یزدان ؛ نویسنده : محمدی، آناهیتا ؛
مجله:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»تابستان 1401 - شماره 41 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 175 تا 200 )
کلیدواژه ها:بازاریابیگردشگریواقعیت افزودهموزه ملی ایراناپلیکیشن تور مجازی
-
8.
نویسنده مسئول : شیرمحمدی، یزدان ؛ نویسنده : شهرستانی، مهران ؛
مجله:مطالعات شهر ایرانی اسلامی»تابستان 1401 - شماره 48 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 55 تا 70 )
-
9.
نویسنده مسئول : مختار جوزانی، مریم ؛ نویسنده : شیرمحمدی، یزدان ؛ نادعلی پور، زهرا ؛
مجله:گردشگری و توسعه»تابستان 1400، شماره 27 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 41 تا 66 )
کلیدواژه ها:گردشگریواقعیت مجازیویروس کرونامدل پذیرش سیستم انگیزش لذتجویانه