-
1.
نویسنده مسئول : زنجیرچی، سید محمود ؛ نویسنده : جلیلیان، نگار ؛ سنگبر، محمد علی ؛
مجله:توانمندسازی سرمایه انسانی»تابستان 1397 - شماره1 رتبه C (دانشگاه آزاد (14 صفحه - از 61 تا 74 )
کلیدواژه ها:صنعت پتروشیمیایمنیبهداشت و محیطشایستگی سرپرستاننظریهی چشم اندازکارکنانشایستگیسرپرستانمدیرانفازی
-
2.
نویسنده مسئول : جلیلیان، نگار ؛ نویسنده : زنجیرچی، سید محمود ؛ نقیبی زاده میبدی، سید مهدی ؛ محسنی، سید محمد امین ؛
مجله:توسعه کارآفرینی»تابستان 1400 - شماره 52 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 201 تا 220 )
کلیدواژه ها:تحلیل محتوادانشگاه یزداکوسیستم نوآورینگاشت شناخت فازیتوانمندساز
-
3.
نویسنده : میرغفوری، سید حبیب اله ؛ سنگبر، محمدعلی ؛ جلیلیان، نگار ؛
مجله:مدیریت صنعتی (دانشگاه تهران)»پاییز 1394 ، دوره هفتم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 587 تا 606 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتمدل سروپرفرضایت مشتریتحلیل روابط خاکستریماتریس گروه مشاوران بوستونماتریسراهبردی
-
4.
نویسنده : بردبار، غلامرضا ؛ جلیلیان، نگار ؛ اقبالی زارچ، محمود ؛
مجله:توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی»زمستان 1393 - شماره 34 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 101 تا 122 )
کلیدواژه ها:ارزیابی عملکردکارت امتیازی متوازنویکور فازیبانک سپه یزدکارکنانکارکنانبانکبانک
-
5.
نویسنده : زنجیرچی، سید محمود ؛ شکری زاده، حمیدرضا ؛ جلیلیان، نگار ؛
مجله:مدیریت فردا»پاییز 1396 - شماره 52 رتبه د (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 15 تا 28 )
کلیدواژه ها:فناوری اطلاعاتیعملکرد سازمانمدلسازی معادلات ساختاریراهبردهای زنجیره تامین
-
6.
نویسنده : جلیلیان، نگار ؛ ناصر صدرابادی، علیرضا ؛ نویسنده مسئول : زنجیرچی، سید محمود ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1399 - شماره 23 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 125 تا 145 )
کلیدواژه ها:بانک تجارتتحلیل محتواریسک نقدینگینقدینگی بانکویکور فازی شهودینقدینگیمشتریمشـتریمشتریانبـامشـتریان
-
7.
نویسنده : ابراهیم زاده پزشکی، رضا ؛ جلیلیان، نگار ؛ میرفخرالدینی، سید حیدر ؛
مجله:مدیریت بحران»بهار و تابستان 1393، سال سوم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 65 تا 78 )
کلیدواژه ها:روش دلفیزلزلهتفسیریمدل یابی ساختاریمدیریت بحران.تحلیل عاملی تاییدی مرتبه ی دوم
-
8.
نویسنده : زنجیرچی، سید محمود ؛ جلیلیان، نگار ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1392 - شماره 9 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 90 تا 108 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدمات بانکیرضایت مشتریمدل کانوروش طراحی آزمایشهای تاگوچیمشتریآزمایشکارکنانتاگوچیمشتریانمدل
-
9.
نویسنده : زنجیرچی، سید محمود ؛ خوانچه مهر، رسول ؛ جلیلیان، نگار ؛
مجله:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»پاییز 1392، دوره سوم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 48 تا 69 )
کلیدواژه ها:عملکرد برترمزیت رقابتیطراحی آزمایشات تاگوچیبنگاه های کوچک و متوسطسازمانصنعتروش طراحی آزمایشهای تاگوچیعملکرد سازمانبنگاهسـازمان
-
10.
نویسنده : زنجیرچی، سید محمود ؛ جلیلیان، نگار ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1392 ، سال سوم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 139 تا 154 )
کلیدواژه ها:مدل کانو: رضايت مشتریطراحی خدماتطراحی آزمايشات تاگوچیتجزيه و تحليل خاکستریمشتریکارکنانکانوطراحیمشتریانخدماتآزمایش