-
1.
نویسنده : اصفهانی، نوشین ؛ سیفی سلمی، طاهره ؛
مجله:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»پاییز 1392 - شماره 15 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 83 تا 98 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتریمعادله ساختاریبسکتبالبرندمهرام
-
2.
نویسنده : سیفی سلمی، طاهره ؛ اصفهانی، نوشین ؛ هنری، حبیب ؛
مجله:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»پاییز 1394 - شماره 14 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 87 تا 102 )
کلیدواژه ها:احساساتهمنواییعملکرد محصولبرجستگیتصویربرند