-
1.
نویسنده مسئول : پورسعید، محمدمهدی ؛ نویسنده : فرقانی، محمدعلی ؛ عباسزاده ابراهیمآبادی، رضا ؛
مجله:مدیریت اطلاعات»پاییز و زمستان 1399 - شماره 13 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 88 تا 109 )
کلیدواژه ها:شبکههای اجتماعیارزش ویژه برندنظریه زمینهایحملونقل هوشمند
-
2.
نویسنده مسئول : ده یادگاری، سعید ؛ نویسنده : اشرف زاده افشار، افسانه ؛ هروی، مرضیه ؛ پورسعید، محمد مهدی ؛
مجله:پژوهش های کارآفرینی»بهار 1402- شماره 3 (18 صفحه - از 78 تا 95 )
کلیدواژه ها:اینستاگرامشبکههای اجتماعیدادهکاویبرندسازی کارآفرینانه
-
3.
نویسنده مسئول : پورسعید، محمدمهدی ؛ نویسنده : شجاعی، فرزانه ؛ نیک نفس، علی اکبر ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»تابستان 1400، دوره سیزدهم ، شماره 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 473 تا 501 )
کلیدواژه ها:شبکههای اجتماعیاینستاگرامبرندسازی مکانرویکرد دادهکاویگردشگریمکانپستشبکه اجتماعی اینستاگرامکامنت