-
1.
نویسنده : اسماعیل پور، مجید ؛ برجویی، صاحبه ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1395 - شماره 20 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 79 تا 94 )
کلیدواژه ها:تصویر شرکتمسئولیت اخلاقیوفاداری به برندارزش ویژه برندمسئولیت اجتماعی شرکتهامسئولیت اجتماعی شرکتمسئولیت اجتماعی شرکتارزش ویژةارزش ویژةپژوهشپژوهش
-
2.
نویسنده : اسماعیلپور، مجید ؛ برجویی، صاحبه ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1395 - شماره 78 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 56 تا 67 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریتصویر شرکتوفاداری به برندارزش ویژه برندتداعی برند