-
1.
نویسنده مسئول : Mallahi، Omid ؛ نویسنده : Hosseini، SaidehSaadat ؛
مجله:Iranian Journal of Learning and Memory»Spring 2020, Volume 3 - Number 9 رتبه ب (وزارت علوم (12 صفحه - از 75 تا 86 )
کلیدواژه ها:Willingness to Communicatespeaking performancePersonal AttributesL2 communication confidenceBeliefs about L2 group work
-
2.
نویسنده : Mallahi، Omid ؛
مجله:The International Journal of Humanities»Autumn 2022, Volume 29 - Number 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (33 صفحه - از 75 تا 107 )
کلیدواژه ها:Hermeneutic phenomenologyshadow educationShadow Education, Hermeneutic Phenomenology, English Language Teaching (ELT) in IranEnglish Language Teaching (ELT) in Iran
-
3.
نویسنده : Ehsani، Maryam ؛ Mallahi، Omid ؛ نویسنده مسئول : Karami، Hossein ؛
مجله:Applied Language Studies»Spring 2023, Volume 15 - Issue 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 169 تا 190 )
کلیدواژه ها:Involvement Load HypothesisL2 vocabulary learningtechnique feature analysisVocabulary Learning Task
-
4.
نویسنده مسئول : Mallahi، Omid ؛
مجله:Evolutionary and Educational Psychology»September 2019, Volume 1 - Number 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (11 صفحه - از 151 تا 161 )
کلیدواژه ها:Feedbackindividual differencesSelf-efficacy beliefsEFL writing skill
-
5.
نویسنده : Mallahi، Ph.D Omid ؛
مجله:Iranian Journal of Learning and Memory»Spring 2019, Volume 2 - Number 5 رتبه ب (وزارت علوم (4 صفحه - از 55 تا 58 )
کلیدواژه ها:ComplexityAccuracyfluencyWriting Performanceworking memory (WM)