Spring 2023, Volume 15 - Issue 1 رتبه ب (وزارت علوم)
-
نویسنده مسئول : Monfared، Abbas ؛ نویسنده : Najjarbaghseyah، Rasool ؛
(16 صفحه - از 1 تا 16 )
کلیدواژه ها:IdentityAwarenesspronunciationintelligibilityworld EnglishesEil
-
نویسنده : Mosafayi، MohammadNasser ؛ Heidari Tabrizi، Hossein ؛ نویسنده مسئول : Alibakhshi، Goudarz ؛
(20 صفحه - از 17 تا 36 )
کلیدواژه ها:EFL Teachersmeta-analysisSystematic reviewsources of self-efficacy
-
نویسنده : Jalilzadeh، Kaveh ؛ Alavi، Seyyed Mohammad ؛ نویسنده مسئول : Siyyari، Masood ؛
(14 صفحه - از 51 تا 64 )
کلیدواژه ها:AssessmentLanguage Assessment LiteracyAssessment literacywriting assessment literacy
-
نویسنده مسئول : Mohammadi، Ali Mohammad ؛ نویسنده : Hemmati، Ali ؛
(18 صفحه - از 65 تا 82 )
کلیدواژه ها:TranslationPersianthe QuranKurdishDiscourse Markers
-
نویسنده مسئول : Farahanynia، Mahsa ؛ نویسنده : Nourzadeh، Saeed ؛
(24 صفحه - از 117 تا 140 )
کلیدواژه ها:Interactional Metadiscourseinteractive metadiscourseAuthorial Identitystance-takingGender voice
-
نویسنده مسئول : Mashhadi، Amir ؛ نویسنده : Kassim Kadhum، Aussam ؛ Gooniband Shooshtari، Zohreh ؛
(14 صفحه - از 141 تا 154 )
کلیدواژه ها:gender differencesCovid-19 pandemicTPACK PerceptionsIraqi English teacherspublic and private high schools
-
نویسنده : Taheri، Saman ؛ نویسنده مسئول : Farahmandfar، Masoud ؛
(14 صفحه - از 155 تا 168 )
کلیدواژه ها:PoetryPersian literaturecomparative literaturesynesthesiaHoushang EbtehajEdith Sitwell
-
نویسنده : Ehsani، Maryam ؛ Mallahi، Omid ؛ نویسنده مسئول : Karami، Hossein ؛
(22 صفحه - از 169 تا 190 )
کلیدواژه ها:Involvement Load HypothesisL2 vocabulary learningtechnique feature analysisVocabulary Learning Task
-
نویسنده مسئول : Sarani، Abdullah ؛ نویسنده : Kord، Masoud ؛
(18 صفحه - از 191 تا 208 )
کلیدواژه ها:Iranian EFL learnersWillingness to Communicatespeaking fluencyregulatory focus orientationspromotion-focusedprevention-focused
-
نویسنده : Najar Homayounfar، Farshid ؛ نویسنده مسئول : Sharififar، Masoud ؛
(14 صفحه - از 209 تا 222 )
کلیدواژه ها:PersianZoroastrianDariDiaglossia
-
نویسنده : Rouhani، Hassan ؛ نویسنده مسئول : Modarresi، Ghasem ؛
(18 صفحه - از 223 تا 240 )
کلیدواژه ها:vocabulary learningscaffoldinginstructionlanguage tasks
-
نویسنده : Ramezanzadeh، Akram ؛ Khazaie، Saeed ؛ Moradian، Mahmoodreza ؛
(16 صفحه - از 241 تا 256 )
کلیدواژه ها:Facebookspeech actsdivergent questionsevaluative questions