کلیدواژه Assessment literacy / (21 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
Language Assessment Practices and Training Preferences of EL Teachers: Iranian EFL Teachers in Focus
نویسنده مسئول : Jalilzadeh، Kaveh ؛ Dastgoshadeh، Adel ؛ نویسنده : Khosravi، Raheleh ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Winter 2023 - Number 32 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 144 تا 160 )
کلیدواژه ها:Language AssessmentAssessment literacyAssessment PracticesTraining Preferences
-
2.
نویسنده : Jalilzadeh، Kaveh ؛ Siyyari، Masood ؛ نویسنده مسئول : Alavi، Sayyed Mohammad ؛
مجله:Journal of Language and Translation»Autumn 2023, Volume 13 - Number 4 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (17 صفحه - از 93 تا 109 )
کلیدواژه ها:TEFLnovice and experienced teachersAssessment literacycomponents of assessment literacynon-TEFL backgroundTEFL/non-TEFL backgroundTEFL/non-TEFL background
-
3.
نویسنده : Jalilzadeh، Kaveh ؛ Alavi، Seyyed Mohammad ؛ نویسنده مسئول : Siyyari، Masood ؛
مجله:Applied Language Studies»Spring 2023, Volume 15 - Issue 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 51 تا 64 )
کلیدواژه ها:AssessmentLanguage Assessment LiteracyAssessment literacywriting assessment literacy
-
4.
نویسنده مسئول : Saidi، Mavadat ؛ نویسنده : Arefian، Mohammad Hossein ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Winter 2022 - Number 30 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 316 تا 332 )
کلیدواژه ها:English Language TeachingAssessment literacyHard DisciplinesSoft disciplines
-
5.
نویسنده : Alavi، Sayed Younes ؛ Yazdani، Saeed ؛ نویسنده مسئول : Rezvani، Reza ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Fall 2022, Volume 41 - Number 4 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 59 تا 86 )
کلیدواژه ها:Public Schoolsgap analysisAssessment literacyEnglish teacherPre-service Curriculum
-
6.
نویسنده : Rastegar، Behnaz ؛ Esfandiari، Rajab ؛ نویسنده مسئول : Zarei، Abbas Ali ؛
مجله:Applied Linguistics and Applied Literature»Summer and Autumn 2022, Volume 10- Number 2 رتبه الف (وزارت علوم (26 صفحه - از 9 تا 34 )
کلیدواژه ها:ValidationLanguage AssessmentAssessment literacyquestionnaire construction
-
7.
نویسنده : ارشاد ایرنجی، طیبه ؛ فراهانی، ابوالفضل ؛ نیک بخش، رضا ؛ نویسنده مسئول : صفانیا، علی محمد ؛
مجله:پژوهش در ورزش تربیتی»تابستان 1401- شماره 27 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 190 تا 211 )
کلیدواژه ها:سواد ارزشیابیآسیبشناسیارزشیابیتربیتبدنی
-
8.
نویسنده : Khodashenas، Mohammad Reza ؛ Baghaei، Purya ؛ Motallebzadeh، Khalil ؛ نویسنده مسئول : Khodabakhshzadeh، Hossein ؛
مجله:Issues in Language Teaching»June 2022، Volume 11 - Number 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 131 تا 156 )
کلیدواژه ها:Needs AnalysisTeacher EducationAssessment literacyFulcher’ s assessment literacy framework
-
9.
نویسنده : Sobouti، Faatemeh ؛ Rahimi، Amirhosein ؛ نویسنده مسئول : Gharagozloo، Neda ؛
مجله:Critical Literary Studies»Autumn and Winter 2022-2023, Volume 5 - Number 1 رتبه ب (وزارت علوم (45 صفحه - از 177 تا 221 )
کلیدواژه ها:سواد ارزیابیمولفه های سواد ارزیابیمدرسان تازه کارمدرسان باتجربهزمینه تحصیلی زبان انگلیسی و غیر انگلیسیTEFLExperienced TeachersNovice TeachersAssessment literacycomponents of assessment literacynon-TEFL backgroundTEFL/non-TEFL backgroundTEFL/non-TEFL background
-
10.
نویسنده : Alipour، Farnoosh ؛ Akbarpour، Leila ؛
مجله:studies in learning and teaching English»March 2022, Volume 11 - Number 1 رتبه C (دانشگاه آزاد (23 صفحه - از 21 تا 43 )
کلیدواژه ها:reflective teachingAssessment literacyteaching experi-ence
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- الف (7 مقاله)
- ب (6 مقاله)
- ج (3 مقاله)
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)