-
1.
نویسنده : محمدی پور، مجتبی ؛ آزاد، ناصر ؛ فاطمی، عادل ؛ نویسنده مسئول : نعامی، عبدالله ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1399، دوره جدید - شماره 41 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 59 تا 78 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریناهمسانی شناختیناهنجاری پس از خریدمشتریانمصاحبهپژوهشکدگذاری
-
2.
نویسنده : حمدی، سید حامد ؛ نعامی، عبدالله ؛ نوروزی مبارکه، علی ؛ نویسنده مسئول : سرداری، احمد ؛
مجله:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»تابستان 1402 - شماره 8 (15 صفحه - از 5 تا 19 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریسیستمهای اجتماعیکاربران حرفهایتکنولوژی وب 20
-
3.
نویسنده : محمودی، صمد ؛ نعامی، عبدالله ؛ نصراله نیا، محمد ؛ نویسنده مسئول : آقا موسی، رضا ؛
مجله:دراسات فی العلوم الانسانیه»ربیع 1443، السنة 28 - العدد 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 1 تا 26 )
کلیدواژه ها:رهبریمدیریت ارتباط با مشتریرهبری کارآفرینانهرهبری نابالقیادة الریادیةالقیادة الرشیقةادارة التواصل مع العملاء.