-
1.
نویسنده : سلطانی، مرتضی ؛ اسفیدانی، محمدرحیم ؛ نجات، سهیل ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1395، دوره جدید - شماره 25 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 155 تا 172، از 179 تا 196 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریانارزش ویژه برندشهرت شرکتتبلیغات توصیهایشهروندی شرکتی
-
2.
نویسنده : اسفیدانی، محمدرحیم ؛ نویسنده مسئول : حاجی مجمد علی، علی ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1397، دوره جدید - شماره 36 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 13 تا 33 )
کلیدواژه ها:بازاریابی خدماتبرندهویت برندهویتصنعت ارتباطاتپژوهشالگوارتباطات یکپارچه بازاریابیمدیرانمصاحبهشناساییمؤلفههای
-
3.
نویسنده : کرمی، محسن ؛ آذر، عادل ؛ فیض، داود ؛ اسفیدانی، محمدرحیم ؛ نویسنده مسئول : رستگار، عباسعلی ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1398، دوره جدید - شماره 38 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 85 تا 106 )
کلیدواژه ها:تجارت الکترونیکشرکتهای دانش بنیانبازار آنلاینکسب و کار با کسب و کارفناوری اطلاعاتمشکلدانش بنیانکسب و کارمصاحبهپژوهش
-
4.
نویسنده : اسفیدانی، محمدرحیم ؛ اشکانی، مهدی ؛ عباسی، امیرحسین ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1395، دوره جدید - شماره 27 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 159 تا 175 )
کلیدواژه ها:تعهد برندبشارت برندارتباطات برند مصرف کنندههویت پذیری برنداطمینان برند
-
5.
نویسنده : مطلق، مجیدقلی ؛ آقازاده، هاشم ؛ اسفیدانی، محمدرحیم ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1392، دوره جدید - شماره 16 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 113 تا 132 )
کلیدواژه ها:بازاریابیاخلاق اسلامیفروش شخصیطراحی الگونظریهپردازی داده بنیادحقوق الهی