-
1.
نویسنده : سلطانی، مرتضی ؛ اسفیدانی، محمدرحیم ؛ نجات، سهیل ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1395، دوره جدید - شماره 25 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 155 تا 172، از 179 تا 196 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریانارزش ویژه برندشهرت شرکتتبلیغات توصیهایشهروندی شرکتی
-
2.
نویسنده : نوری، روح الله ؛ ابویی اردکان، محمد ؛ اسفیدانی، محمدرحیم ؛
مجله:پژوهش در نظام های آموزشی»تابستان 1390 - شماره 13 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 59 تا 89 )
کلیدواژه ها:آموزشایرانتجارت الکترونیکیاهداف آموزشیآموزش تجارت الکترونیکینقش ها ی تجارت الکترونیکی
-
3.
نویسنده : کریمی داویجانی، مریم ؛ نظری، محسن ؛ اسفیدانی، محمدرحیم ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1393 - شماره 13 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 173 تا 190 )
کلیدواژه ها:مادی گراییدرگیری ذهنی با پوشاک مدنیاز به منحصر بفردیر.فتار خرید اجتماعی مد
-
4.
نویسنده : آقازاده، هاشم ؛ اسفیدانی، محمدرحیم ؛ مطلق، مجیدقلی ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»پاییز 1395، دوره بیستم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 1 تا 24 )
کلیدواژه ها:بازاریابیاخلاق اسلامیفروش شخصینظریه پردازی داده بنیادمقیاس ارزیابی
-
5.
نویسنده : مطلق، مجیدقلی ؛ آقازاده، هاشم ؛ اسفیدانی، محمدرحیم ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1392، دوره جدید - شماره 16 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 113 تا 132 )
کلیدواژه ها:بازاریابیاخلاق اسلامیفروش شخصیطراحی الگونظریهپردازی داده بنیادحقوق الهی
-
6.
نویسنده : اسفیدانی، محمدرحیم ؛ اشکانی، مهدی ؛ عباسی، امیرحسین ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1395، دوره جدید - شماره 27 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 159 تا 175 )
کلیدواژه ها:تعهد برندبشارت برندارتباطات برند مصرف کنندههویت پذیری برنداطمینان برند
-
7.
نویسنده : اشکانی، مهدی ؛ اسفیدانی، محمدرحیم ؛
مجله:مدیریت برند»زمستان 1395 - شماره 8 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 157 تا 180 )
کلیدواژه ها:بشارت برنداشتیاق برندارتباطات برند مصرفکنندههویتپذیری برندصمیمیت برند