-
1.
نویسنده : چراغعلی، محمد حسن ؛ ممتاز، حسین ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی (13 صفحه - از 855 تا 867 )
کلیدواژه ها:آمیخته بازاریابیمحصولتصمیم گیری چند شاخصه MADMسبک تصمیم گیری خرید قیمت تبلیغاتنام و برند تجاری خرده فروشیتکنیک مدلسازی ساختاری تفسیریISM
-
2.
نویسنده مسئول : کریمیان سیچانی، زهرا ؛ نویسنده : چراغعلی، محمد حسن ؛ دهقانی، علی ؛
مجله:آینده پژوهی ایران»بهار و تابستان 1401-شماره 12 رتبه ب (وزارت علوم (27 صفحه - از 214 تا 240 )
کلیدواژه ها:مدل سازیپویایی های سیستمصندوق بازنشستگیبازنشستگی پیش از موعد
-
3.
نویسنده : عباس پور اسفدن، قنبر ؛ چراغعلی، محمدحسن ؛ رحمانی، محمد ؛
مجله:پژوهشنامه اقتصاد و کسب و کار»زمستان 1389 - شماره 2 (8 صفحه - از 27 تا 34 )
کلیدواژه ها:کارآفرینیهوش هیجانیصنعت لاستیک و پلاستیک