-
1.
تدوین شاخص های شناسائی استعدادها در مشاغل استراتژیک شرکت ساپکو (مورد مطالعه: حوزه ساخت و تأمین قطعه)
نویسنده : طهماسبی، رضا ؛ هاشم نیا، شهرام ؛ علی جباری، حمید ؛ خراسانی، علی رضا ؛
مجله:پژوهش های مدیریت عمومی»تابستان 1392، سال ششم - شماره 20 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 97 تا 120 )
کلیدواژه ها:شایستگیاستعدادمدیریت استعدادشغل استراتژیکساخت و تامین قطعهشرکت ساپکومشاغلشناساییشاخصسازمان
-
2.
نویسنده : هاشم نیا، شهرام ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»زمستان 1378 - شماره 56 ISC (10 صفحه - از 27 تا 36 )
-
3.
نویسنده : مسیبی عمیدآبادی، بنیامین ؛ کریمی، اوژن ؛ هاشم نیا، شهرام ؛
مجله:آموزش مدیریت دولتی»تابستان 1401 - شماره 14 (14 صفحه - از 8 تا 21 )
کلیدواژه ها:برندسازیرویکرد آمیختهبازاریابی دیجیتالکسب وکار اینترنتیمدلاستراتژی بازاریابی دیجیتالاطلاعاتدلفیبرندسازی دیجیتال
-
4.
ارزش های کار و تاثیر آنها بر مدیریت منابع انسانی، مقایسه تئوریکی بین چین، مکزیک و ایالات متحد امریکا
نویسنده : هاشم نیا، شهرام ؛
مجله:فرآیند مدیریت و توسعه»بهار 1379 - شماره 47 ISC (12 صفحه - از 51 تا 62 )
-
5.
نویسنده : هاشم نیا، شهرام ؛ جعفرنژاد، امین ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»بهار 1401 - شماره 31 (17 صفحه - از 171 تا 187 )
کلیدواژه ها:توسعه شهریمدیریت شهریشهر اصفهانتاپسیس فازی
-
6.
نویسنده : عاقلی، میثم ؛ نیک منش، شمس الدین ؛ نویسنده مسئول : هاشم نیا، شهرام ؛
مجله:توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی»بهار 1399 - شماره 55 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (35 صفحه - از 1 تا 35 )
کلیدواژه ها:رهبری تحول آفرینرهبری تبادل گراتمایل به سوت زنیکارکنانسازمانرهبری سازمانیافشاگریپژوهش
-
7.
نویسنده : هاشم نیا، شهرام ؛ یوسفی سرخنی، میثم ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1400 - شماره 75 (جلد دوم) (19 صفحه - از 1 تا 19 )
کلیدواژه ها:توسعه استراتژی بازاریابی بین المللیصادرکنندگان موفقاستراتژی بازاریابی بینالمللی
-
8.
نویسنده : خرم خواه، هستی ؛ هاشم نیا، شهرام ؛ پیمان، سیدجواد ؛
مجله:مدیریت فرهنگی»بهار 1392 - شماره 19 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد (12 صفحه - از 13 تا 24 )
کلیدواژه ها:سازگاریانطباق پذیریدرگیر شدن در کارسازمانیماموریت و مدیریت دانش
-
9.
نویسنده : قربانی فرد، بهنام ؛ هاشم نیا، شهرام ؛ موسوی، سیدشهاب ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»بهار 1393، سال نهم - شماره 22 (14 صفحه - از 117 تا 130 )
-
10.
نویسنده : هاشم نیا، شهرام ؛ اقبال، رویا ؛
مجله:مهندسی مدیریت نوین»بهار 1392، سال دوم - شماره 4 (27 صفحه - از 91 تا 117 )
کلیدواژه ها:اثر بخشیﺗﺠﺎرت اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮏﺷﺮﮐﺖ ﻫﺎی ﮐﻮﭼﮏ و ﻣﺘﻮﺳﻂﻋﻤﻠﮑﺮد ﺳﺎزﻣﺎنیصنایعفناوری اطلاعاتسازمان