-
1.
نویسنده : انجم شعاع، زهرا ؛ باقری، دکتر مهدی ؛ رنجبر، دکتر محمد حسین ؛ نویسنده مسئول : حسن پور قروقچی، دکتر اسماعیل ؛
مجله:اخلاق در علوم و فناوری»زمستان 1398، سال چهاردهم - شماره 4 ( ویژه نامه) رتبه ب (وزارت علوم/ISC (11 صفحه - از 69 تا 79 )
کلیدواژه ها:بازاریابی اخلاقیبرندسازی اخلاقیصنعت چاپ و نشرکتب غیردرسی کودکعدم اطمینان مصرف کننده
-
2.
نویسنده : موسوی راشدی، سید حبیب ؛ حسن پور قروقچی، اسماعیل ؛ نویسنده مسئول : مکی زاده، وحید ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1400، دوره هشتم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 191 تا 214 )
کلیدواژه ها:تحلیل عاملی اکتشافیشناسایی و طبقه بندیکسب و کارهای اشتراکی
-
3.
نویسنده : حسن پور قروقچی، اسماعیل ؛ معارفی، محمود ؛ نویسنده مسئول : اسدالله، هوشنگ ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»زمستان 1399 - شماره 52 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 177 تا 210 )
کلیدواژه ها:استان فارسهوش مصنوعیصنعت گردشگریبازاریابی محتوامحتواالگوریتم ژنتیکگردشگریالگواطلاعاتتولید محتوا
-
4.
نویسنده مسئول : بیابانی، دکتر حسن ؛ نویسنده : حسن پور قروقچی، دکتر اسماعیل ؛ هادی زاده مقدم، بیتا ؛
مجله:اخلاق در علوم و فناوری»تابستان 1399، سال پانزدهم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (11 صفحه - از 52 تا 62 )
کلیدواژه ها:بازاریابی سبزاخلاق بازاریابیصنعت دارویی
-
5.
نویسنده : انجم شعاع، زهرا ؛ باقری، مهدی ؛ رنجبر، محمد حسین ؛ نویسنده مسئول : حسن پور قروقچی، اسماعیل ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1400 - شماره 26 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 81 تا 107 )
کلیدواژه ها:بازاریابی اخلاقیبرندسازی اخلاقیکودکصنعت چاپ و نشرکتب غیردرسی کودک و عدم اطمینان مصرف کننده
-
6.
نویسنده : معارفی، محمود ؛ حسن پور قروقچی، اسماعیل ؛ نویسنده مسئول : اسدالله، هوشنگ ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»زمستان 1399 - شماره 52 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (33 صفحه - از 177 تا 209 )
کلیدواژه ها:استان فارسهوش مصنوعیصنعت گردشگریبازاریابی محتوامحتواالگوریتم ژنتیکگردشگریالگواطلاعاتتولید محتوا
-
7.
نویسنده : شهنیایی، عیسی ؛ محبی، دکتر سراج الدین ؛ باقری، دکتر مهدی ؛ نویسنده مسئول : حسن پور قروقچی، دکتر اسماعیل ؛
مجله:اخلاق در علوم و فناوری»زمستان 1398، سال چهاردهم - شماره 4 ( ویژه نامه) رتبه ب (وزارت علوم/ISC (8 صفحه - از 178 تا 185 )
کلیدواژه ها:انگیزۀ اخلاقیانگیزۀ روانشناختیبرند لوکس