-
1.
نویسنده : نظری، محمد ؛ دودانگه، سارا ؛ افشار، پروین ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»پاییز 1396، دوره سوم - شماره 3 (11 صفحه - از 239 تا 249 )
کلیدواژه ها:کیفیت ادراک شدهارزش ویژه برندتداعی برندآگاهی برند
-
2.
نویسنده : تاروردی، یعقوب ؛ دودانگه، سارا ؛ افشار، پروین ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»پاییز 1396، دوره سوم - شماره 3 (14 صفحه - از 22 تا 35 )
کلیدواژه ها:کیفیت ادراک شدهتمایل به خریداعتبار نام تجاریخطر ادراک شدههزینه های اطلاعات ذخیره شدهارزش ادراک شده برای پول،مشتری