-
1.
نویسنده : زیلایی، راضیه ؛ نویسنده مسئول : بابایی زکلیکی، محمد علی ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1401، دوره جدید - شماره 50 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 13 تا 42 )
کلیدواژه ها:نظریه ضمنی هوشرفتار مصرف کنندهالگوی ذهنیروانشناسی مصرف کنندهمصرفکنندهImplicitبازاریابیپژوهشConsumer
-
2.
نویسنده : زیلایی، راضیه ؛ عبداللهی، عباس ؛ نویسنده مسئول : بابایی زکلیکی، محمد علی ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»پاییز 1401، دوره بیست و ششم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 173 تا 192 )
کلیدواژه ها:رفتار مصرف کنندهفراترکیبآمیختگی با برندالگوی ذهنی مصرف کنندهمصرفکنندهآمیختگیپژوهشروش فراترکیبرابطه
-
3.
نویسنده : مرادی شیرازی، سید عباس ؛ حیدری، علی ؛ بابایی زکلیکی، محمدعلی ؛ نویسنده مسئول : فیاضی، مرجان ؛
مجله:مدیریت سازمان های دولتی»تابستان 1398 - شماره 27 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 105 تا 124 )
-
4.
نویسنده : خدیور، آمنه ؛ بابایی زکلیکی، محمدعلی ؛ موسوی کیاسری، زهرا ؛
مجله:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»پاییز 1396، دوره هفتم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 117 تا 134 )
کلیدواژه ها:حاکمیتسیستم برنامه ریزی منابع سازمانموفقیت سیستم اطلاعاتیرویکرد حداقل مربعات جزئی
-
5.
نویسنده : بسیجی، عسل ؛ حسینزاده شهری، معصومه ؛ خدیور، آمنه ؛ نویسنده مسئول : بابایی زکلیکی، محمد علی ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»بهار 1399، دوره بیست و چهارم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 131 تا 152 )
کلیدواژه ها:مدیران بازاریابی بینالمللشایستگیهای مدیران بازاریابی بینالمللبرند ملّینظریه داده بنیاد
-
6.
نویسنده : حسن زاده، خلیل ؛ بابایی زکلیکی، دکتر محمد علی ؛ نویسنده مسئول : قلی پور، دکتر آرین ؛
مجله:پژوهش های مدیریت عمومی»تابستان 1400 - شماره 52 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 9 تا 32 )
کلیدواژه ها:صنعت بیمهجبران خدماتحقوق و مزایامدیران ارشد
-
7.
نویسنده مسئول : بابایی زکلیکی، محمدعلی ؛ نویسنده : برادران سرخابی، زهرا ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛
مجله:مدیریت برند»زمستان 1397 - شماره 16 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (44 صفحه - از 41 تا 84 )
کلیدواژه ها:نظریه دادهبنیادرسانههای اجتماعیمشغولیت مشتری با برندرسانههای سنتینرمافزار مکس کیودا