-
1.
نویسنده : راموز، نجمه ؛ نویسنده مسئول : طاهری، نجمه ؛
مجله:پژوهش های علوم مدیریت»بهار 1401 - شماره 1 (18 صفحه - از 334 تا 351 )
کلیدواژه ها:اعتماد به برندمالکیت روانی برنداجتماع برندعجین شدن مشتریان
-
2.
نویسنده مسئول : کویری خنامان، حانیه ؛ نویسنده : طاهری، نجمه ؛
همایش:کنفرانس بین المللی پژوهشهای دینی، علوم اسلامی، فقه و حقوق در ایران و جهان اسلام»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی پژوهشهای دینی، علوم اسلامی، فقه و حقوق در ایران و جهان اسلام رتبه بین المللی (10 صفحه - از 2098 تا 2107 )
کلیدواژه ها:نوجوانرمان تهاجم فرهنگی جوان جامعه اسلامی