-
1.
نویسنده : زری باف، مهدی ؛ شاملی، ونورا ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1391 - شماره 6 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 121 تا 134 )
کلیدواژه ها:جاگاه یاب محصولتکنیک نردبانینقشه ادراکیقیمتمشتریپرسشنامهمصرفکنندهمشتریان
نویسنده : زری باف، مهدی ؛ شاملی، ونورا ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1391 - شماره 6 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 121 تا 134 )
کلیدواژه ها:جاگاه یاب محصولتکنیک نردبانینقشه ادراکیقیمتمشتریپرسشنامهمصرفکنندهمشتریان