-
11.
نویسنده : دانشگر، محمد ؛ حیدرزاده هنزایی، کامبیز ؛ خون سیاوش، محسن ؛ نویسنده مسئول : عبدالوند، محمد علی ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز 1399، دوره دوازدهم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 652 تا 678 )
کلیدواژه ها:مدلسازی ساختاری تفسیری (ISM)بانکداری شرکتیهویت برند شرکتیهویتبانکمدلپژوهشسازمانبازارشناسایی
-
12.
نویسنده : رضایی، فائزه ؛ نویسنده مسئول : حیدرزاده هنزایی، کامبیز ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»زمستان 1399، سال پانزدهم - شماره 49 رتبه B (دانشگاه آزاد (22 صفحه - از 1 تا 22 )
کلیدواژه ها:شخصیتبازاریابی رابطهمندکیفیت رابطه
-
13.
نویسنده : خسروزاده، شیرین ؛ عبدالوند، محمدعلی ؛ خون سیاوش، محسن ؛ نویسنده مسئول : حیدرزاده هنزایی، کامبیز ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز 1401 - شماره 29 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (39 صفحه - از 279 تا 317 )
کلیدواژه ها:مالارزش ادراک شدهمرکز خریدگشتزنهامراکز خریدارزشمدلپژوهش
-
14.
نویسنده : فتحعلی، متینه ؛ زابلی، روح اله ؛ خون سیاوش، محسن ؛ نویسنده مسئول : حیدرزاده هنزایی، کامبیز ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1401 - شماره 45 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 43 تا 66 )
کلیدواژه ها:کانال یکپارچهنسل ایکسارزش خریدنسل واینسلشناساییکانال یکپارچهمصاحبهکدخردهفروشی