-
1.
نویسنده : شاکری، کوثر ؛ محمدی اصل، محسن ؛ نویسنده مسئول : مالکی، مجتبی ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی (11 صفحه - از 3526 تا 3536 )
کلیدواژه ها:عملکرد نام تجاری قابلیت بازاریابیگرایش به بازار رقابتی یادگیری بازارمحور
-
2.
نویسنده : احمدی، مسعود ؛ شاکری، کوثر ؛ عمویی، ضحی ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی (17 صفحه - از 3509 تا 3525 )
کلیدواژه ها:تجارت الکترونیکتحلیل سلسله مراتب فازیچالش مدیریت بعد سازمانی