-
1.
نویسنده : شاکری، کوثر ؛ محمدی اصل، محسن ؛ نویسنده مسئول : مالکی، مجتبی ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی (11 صفحه - از 3526 تا 3536 )
کلیدواژه ها:عملکرد نام تجاری قابلیت بازاریابیگرایش به بازار رقابتی یادگیری بازارمحور
-
2.
نویسنده : احمدی، مسعود ؛ شاکری، کوثر ؛ عمویی، ضحی ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی (17 صفحه - از 3509 تا 3525 )
کلیدواژه ها:تجارت الکترونیکتحلیل سلسله مراتب فازیچالش مدیریت بعد سازمانی
-
3.
نویسنده : شاکری، کوثر ؛ فتاحی، مجید ؛ نویسنده مسئول : ضامنی، فرشیده ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1397 - شماره 6 (13 صفحه - از 20 تا 32 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتکیفیت اطلاعاتاعتماد به بانکداری تلفن همراه
-
4.
نویسنده : شاکری، کوثر ؛ وظیفه دوست، حسین ؛ نویسنده مسئول : حمدی، کریم ؛
مجله:مدیریت برند»پاییز 1402 - شماره 35 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (41 صفحه - از 221 تا 261 )
کلیدواژه ها:سازمان دولتیمرکز آمار ایرانبرندسازیبرندسازی کارفرمانام تجاری کارفرماکارفرمــاکارفرمابرنــد کارفرمــاکارکنانبــا