-
1.
نویسنده مسئول : باشکوه، دکتر محمد ؛ نویسنده : سیف اللهی، دکتر ناصر ؛ بیگی فیروزی، الله یار ؛
مجله:پژوهش های مدیریت عمومی»تابستان 1399 - شماره 48 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 140 تا 168 )
کلیدواژه ها:روابط مصرف کننده با نام تجاریبستر تجارت اجتماعیویژگیهای مرتبط با تعامل شبه اجتماعیوفاداری برند
-
2.
نویسنده : سیف اللهی، ناصر ؛
مجله:پژوهش های مدیریت عمومی»زمستان 1401 - شماره 58 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 236 تا 259 )
کلیدواژه ها:عملکرد بازارمدیریت دانش مشتریقابلیت نوآورینوآوری
-
3.
نویسنده مسئول : سیف اللهی، ناصر ؛ نویسنده : موحد، سید محمد رضا ؛
مجله:پژوهش های مدیریت عمومی»بهار 1401 - شماره 55 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 158 تا 178 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتمدیریت ارتباط با مشتریصنعت هتلداریدانش مشتریمشتریمشـتریارتبـاط بـا مشـتری