تابستان 1399 - شماره 48 رتبه ب (وزارت علوم)
-
نویسنده : شیبانی فر، محمد شهاب ؛ رستگار، دکتر عباسعلی ؛ دامغانیان، دکتر حسین ؛ دانایی فرد، دکتر حسن ؛ نویسنده مسئول : الوانی، دکتر سید مهدی ؛
(19 صفحه - از 8 تا 26 )
کلیدواژه ها:مدیریت بومیمدیریت در ایرانتاریخ مدیریتتطور مدیریت
-
نویسنده : طیبی ابوالحسنی، سید امیرحسین ؛ نویسنده مسئول : رحمان سرشت، دکتر حسین ؛
(28 صفحه - از 31 تا 58 )
کلیدواژه ها:مدیریت سبزانعطافپذیری استراتژیکمشروعیت سازمانیرقابتپذیری شرکت
-
نویسنده : قاضی نوری، سید سروش ؛ شاهوردی، حمیدرضا ؛ آداب، ابوالفضل ؛ احمدپور، کیومرث ؛ نویسنده مسئول : قاضی نوری، سید سپهر ؛
(25 صفحه - از 62 تا 86 )
کلیدواژه ها:صنعت فولادتحلیل زنجیره ارزشتحلیل جریان مواد
-
نویسنده مسئول : هویدا، دکتر رضا ؛ نویسنده : عابدی، دکتر احمد ؛ عباسیان اسفرجانی، محمدرضا ؛
(16 صفحه - از 91 تا 106 )
کلیدواژه ها:عملکرد مدیرانمدیرانرهبری بصیر
-
نویسنده : نظری، حمید رضا ؛ رئیسی وانانی، دکتر ایمان ؛ تقوا، دکتر محمدرضا ؛ نویسنده مسئول : تقوی فرد، دکتر محمدتقی ؛
(27 صفحه - از 110 تا 136 )
کلیدواژه ها:هستیشناسیدادهکاویدانش کاربردیدرک کسبوکارپشتیبانی مشتری
-
نویسنده مسئول : باشکوه، دکتر محمد ؛ نویسنده : سیف اللهی، دکتر ناصر ؛ بیگی فیروزی، الله یار ؛
(29 صفحه - از 140 تا 168 )
کلیدواژه ها:روابط مصرف کننده با نام تجاریبستر تجارت اجتماعیویژگیهای مرتبط با تعامل شبه اجتماعیوفاداری برند
-
نویسنده : حکیمی، دکتر ایمان ؛
(21 صفحه - از 172 تا 192 )
کلیدواژه ها:شهرت سازمانیمسئولیتپذیری اجتماعی شرکتروانپریش سازمانیسرپرستی مخرب
-
نویسنده : راغ، محمد ؛ نظرپوری، دکتر امیر هوشنگ ؛ موسوی، دکتر سید نجم الدین ؛ نویسنده مسئول : سپهوند، دکتر رضا ؛
(22 صفحه - از 195 تا 216 )
کلیدواژه ها:رهبریدیمتل فازیسرمایه رهبری
-
نویسنده مسئول : سرگلزایی، دکتر علیرضا ؛ نویسنده : کیخا، دکتر عالمه ؛
(20 صفحه - از 221 تا 240 )
کلیدواژه ها:مدیریت بهینه ارتباط با مشتریآوای سازمانی کارکناندانشگاه زابلرهبری بصیر
-
نویسنده : رنجبر کبوتر خانی، مصطفی ؛ نویسنده مسئول : حسن پور، دکتر اکبر ؛
(21 صفحه - از 244 تا 264 )
کلیدواژه ها:تیمسازیدلفی فازیآمیخته اکتشافیتحلیل محتوای جهتدار
-
نویسنده : هاشم نیا، الهام ؛ نویسنده مسئول : باقری مجد، دکتر روح اله ؛
(26 صفحه - از 267 تا 292 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برندرضایت از برندجذب دانشجویان بینالمللیتقویت برند
-
نویسنده : عیوضینژاد، سلمان ؛ عبدالهی، دکتر علی ؛ حاجی پور، دکتر بهمن ؛ نویسنده مسئول : حسینی، دکتر سید محمود ؛
(23 صفحه - از 296 تا 318 )
کلیدواژه ها:عوامل ساختاریعوامل زمینهایمرور نظاممندعوامل رفتاریکانگلومرت