-
1.
نویسنده مسئول : آقاجان تبار مقری، مجتبی ؛ نویسنده : مانیان، امیر ؛ امیرشاهی، میراحمد ؛ شامی زنجانی، مهدی ؛
مجله:مدیریت اطلاعات»بهار و تابستان 1398 - شماره 11 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 183 تا 209 )
کلیدواژه ها:شبکههای اجتماعیچارچوببازاریابی ویروسیفراترکیبایرانکارزار بازاریابی ویروسیمصاحبه نیمه ساختاریافته
-
2.
نویسنده : کریمیان، لیلا ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ غفاری، فرهاد ؛ نویسنده مسئول : امیر شاهی، میر احمد ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار و تابستان 1398، دوره ششم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 245 تا 265 )
کلیدواژه ها:برندسازیرویکرد پژوهش ترکیبیشرکتهای بیمه بازرگانی
-
3.
نویسنده : میقانی، سمانه ؛ دانایی، حبیب الله ؛ خدیور، آمنه ؛ نویسنده مسئول : امیرشاهی، میر احمد ؛
مجله:مدیریت برند»زمستان 1399 - شماره 24 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (39 صفحه - از 3 تا 41 )
کلیدواژه ها:نظریه داده بنیادصنعت پوشاکخرید برند لوکسهـابرنـدخریـدبرنــدلــوکسهــابـا
-
4.
نویسنده : بخشی، میلاد ؛ امیرشاهی، میراحمد ؛ زابلی، روح الله ؛ نویسنده مسئول : حیدرزاده، کامبیز ؛
مجله:پژوهش های جامعه شناسی معاصر»پاییز و زمستان 1399 - شماره 17 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 277 تا 307 )
کلیدواژه ها:پدیدارشناسیانگیزههای خریدکالاهای سوپرمارکتیانگیزههای لذتگرایانهکالاهای سودجویانه