-
1.
نویسنده : مردانه، شکراله ؛ یاراحمدی، فتانه ؛ نویسنده مسئول : میرمهدی، سید مهدی ؛
مجله:بررسی های مدیریت رسانه»بهار 1402 - شماره 5 (24 صفحه - از 86 تا 109 )
کلیدواژه ها:سلبریتیهای رسانه اجتماعیهمانندسازی دنبالکنندگانقصد خرید دنبالکنندگانپلتفرم رسانه اجتماعیروابط فرااجتماعیسلبریتیاجتماعیرسانة اجتماعیرسانههای اجتماعی
-
2.
نویسنده : ظهرابی، مختار ؛ یار احمدی، فتانه ؛
مجله:پژوهش های پیشرفت: سیستم ها و راهبردها»بهار 1401، سال سوم - شماره 1 (19 صفحه - از 161 تا 179 )
کلیدواژه ها:تعهد سازمانیعوامل فرهنگیمهارتهای ارتباطیکارکنانهـاارتباطاتپژوهش