موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 4 |
اقتصاد 3 |
میان رشته ای 2 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 9 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
الف 2 |
د 1 |
ج 1 |
علمی-پژوهشی 1 |
-
1.
نویسنده : مردانه، شکراله ؛ یاراحمدی، فتانه ؛ نویسنده مسئول : میرمهدی، سید مهدی ؛
مجله:بررسی های مدیریت رسانه»بهار 1402 - شماره 5 (24 صفحه - از 86 تا 109 )
کلیدواژه ها:سلبریتیهای رسانه اجتماعیهمانندسازی دنبالکنندگانقصد خرید دنبالکنندگانپلتفرم رسانه اجتماعیروابط فرااجتماعیسلبریتیاجتماعیرسانة اجتماعیرسانههای اجتماعی
-
2.
نویسنده مسئول : یاراحمدی، فتانه ؛ نویسنده : رمضانی بوشهری، سحر ؛
مجله:اقتصاد کشاورزی و توسعه»زمستان 1401 - شماره 120 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 245 تا 263 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریاستان خوزستانارزش ویژه برندخرید مجددمحصول خرماخرماارزش ویژهمحصول
-
3.
نویسنده مسئول : یاراحمدی، فتانه ؛ نویسنده : بیات، صابر ؛
مجله:مدیریت برند»پاییز 1401 - شماره 31 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 143 تا 178 )
کلیدواژه ها:اعتمادوفاداری مشتریانتعهد به برندتداعیبرندبرنـدبرنــدبـهبـا
-
4.
نویسنده : ظهرابی، مختار ؛ یار احمدی، فتانه ؛
مجله:پژوهش های پیشرفت: سیستم ها و راهبردها»بهار 1401، سال سوم - شماره 1 (19 صفحه - از 161 تا 179 )
کلیدواژه ها:تعهد سازمانیعوامل فرهنگیمهارتهای ارتباطیکارکنانهـاارتباطاتپژوهش
-
5.
نویسنده : یاراحمدی، فتانه ؛ کدخدایی، عزیزالله ؛
مجله:کار و جامعه»فرورد ین 1401 - شماره 263 (17 صفحه - از 123 تا 139 )
کلیدواژه ها:فساد اداریشفافیت
-
6.
نویسنده : یاراحمدی، فتانه ؛ نویسنده مسئول : رمضانی بوشهری، سحر ؛
مجله:پژوهش در حسابداری و علوم اقتصادی»پاییز 1400، سال پنجم - شماره 4 (12 صفحه - از 12 تا 23 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریاستان خوزستانارزش ویژه برندخرید مجددمحصول خرماخرما
-
7.
نویسنده مسئول : یاراحمدی، فتانه ؛ نویسنده : وحیدی فر، صفورا ؛
مجله:مدیریت برند»بهار 1400 - شماره 25 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (40 صفحه - از 149 تا 188 )
کلیدواژه ها:شبکه اجتماعی مجازیابعاد سرمایه اجتماعیتبلیغات دهانبهدهانوفاداریغنای رسانهایهـابـابـهکـهیـابــابــه
-
8.
نویسنده مسئول : سنجری، بهزاد ؛ نویسنده : یاراحمدی، فتانه ؛ مرادی، مرتضی ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»بهمن و اسفند 1398- شماره 99 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 76 تا 89 )
کلیدواژه ها:وفاداری برندتداعی برندآگاهی برندتبلیغات طنزآمیزکیفیت دراک شده برند
-
9.
نویسنده : جعفری اسکندری، میثم ؛ صادقیان، رامین ؛ یار احمدی، فتانه ؛ یوسفی طزرجانی، مصطفی ؛
مجله:مدیریت فردا»پاییز 1396 - شماره 52 رتبه د (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 105 تا 120 )
کلیدواژه ها:تصمیم گیری چند معیارهروش ویکور فازیفازی نوع 2صنعت کاغذتصمیم گیرنده