-
1.
نویسنده مسئول : یاراحمدی، فتانه ؛ نویسنده : وحیدی فر، صفورا ؛
مجله:مدیریت برند»بهار 1400 - شماره 25 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (40 صفحه - از 149 تا 188 )
کلیدواژه ها:شبکه اجتماعی مجازیابعاد سرمایه اجتماعیتبلیغات دهانبهدهانوفاداریغنای رسانهایهـابـابـهکـهیـابــابــه
-
2.
نویسنده مسئول : یاراحمدی، فتانه ؛ نویسنده : بیات، صابر ؛
مجله:مدیریت برند»پاییز 1401 - شماره 31 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 143 تا 178 )
کلیدواژه ها:اعتمادوفاداری مشتریانتعهد به برندتداعیبرندبرنـدبرنــدبـهبـا