-
1.
نویسنده : محمدی، مصطفی ؛ نیکزاد، فروغ ؛ اسدی، شکوفه ؛
مجله:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»پاییز 1402 - شماره 46 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 173 تا 193 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریهتلداریرسانههای اجتماعیعملکرد ارتباط با مشتریهتل پارسیان آزادی رامسر
-
2.
نویسنده : محمدی، مصطفی ؛ اسدی، شکوفه ؛ خاطری، سپیده ؛
مجله:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»بهار 1398 - شماره 28 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 89 تا 112 )
کلیدواژه ها:احساساتشبکههای اجتماعیتبلیغات شفاهیکیفیت روابط نامتجاری