کلیدواژه عملکرد ارتباط با مشتری / (7 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : محمدی، مصطفی ؛ نیکزاد، فروغ ؛ اسدی، شکوفه ؛
مجله:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»پاییز 1402 - شماره 46 ، ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 173 تا 193 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریهتلداریرسانههای اجتماعیعملکرد ارتباط با مشتریهتل پارسیان آزادی رامسر
-
2.
نویسنده : شریف، فاطمه ؛ شکری زاده، حمیدرضا ؛
همایش:کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت ، ملی (12 صفحه - از 74 تا 85 )
کلیدواژه ها:عملکرد مالیکیفیت رابطهتاکتیک های بازاریابی رابطه ایعملکرد ارتباط با مشتری
-
3.
نویسنده : امینی، ناصر ؛
مجله:مطالعات علوم اجتماعی»تابستان 1401، دوره هشتم - شماره 1/2 (8 صفحه - از 105 تا 112 )
کلیدواژه ها:اولویت بندیرسانه های اجتماعیعملکرد ارتباط با مشتریمدیریت اجتماعی ارتباط با مشتریاطلاعاتمدیریت ارتباط با مشتریاجتماعیارتباط با مشتریانتشار اطلاعاتقابلیت
-
4.
نویسنده : دادشی جوکندان، علیرضا ؛ فتاحی، مجید ؛ غفاری، علیرضا ؛ موسوی ازنی، سیدمقداد ؛
مجله:مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه»خرداد 1401 - شماره 36 (جلد اول) (10 صفحه - از 39 تا 48 )
کلیدواژه ها:بازارگراییبازاریابی الکترونیکیگرایش به فناوریعملکرد ارتباط با مشتریبازاربازاریابیاطلاعاتالکترونیکیمدیریت ارتباط با مشتریمشتریان
-
5.
نویسنده : کمالی وحیدی، آذرمیدخت ؛ بهبودی، امید ؛ نویسنده مسئول : عربشاهی، معصومه ؛
مجله:اقتصاد پولی، مالی»بهار و تابستان 1401 - شماره 23 ، ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 142 تا 167 )
کلیدواژه ها:عملکرد مالیعملکرد ارتباط با مشتریکیفیت ارتباط با مشتریسیاستهای بازاریابی رابطهمند
-
6.
نویسنده مسئول : داداشی جو کندان، علیرضا ؛ نویسنده : فتاحی، مجید ؛ غفاری، علیرضا ؛ موسوی ازنی، سیدمقداد ؛
مجله:مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه»فروردین 1401 - شماره 35 (10 صفحه - از 33 تا 42 )
کلیدواژه ها:بازارگراییبازاریابی الکترونیکیگرایش به فناوریعملکرد ارتباط با مشتریبازاراطلاعاتفناوری اطلاعاتمدیریت ارتباط با مشتریمشتریان
-
7.
نویسنده : عربشاهی، معصومه ؛
مجله:مطالعات مهندسی صنایع و مدیریت تولید»بهار 1400، دوره هفتم - شماره 18 (12 صفحه - از 144 تا 155 )
کلیدواژه ها:عملکرد سازمانیقابلیت های خدمات الکترونیکجهت گیری نوآوریارزشمندی اطلاعاتعملکرد ارتباط با مشتری
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (2 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش ملی (1 مقاله)