-
1.
تدوین مدل تاثیر اثربخشی تبلیغات اینترنتی بر برند سازمانی در باشگاههای ایروبیک بانوان استان کرمانشاه
نویسنده : محمدی، فروغ ؛ کلاته سیفر ی، معصومه ؛ رحمانی تبار، نریمان ؛
مجله:مدیریت و توسعه ورزش»زمستان 1396 - شماره 12 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 99 تا 113 )
کلیدواژه ها:تبلیغات اینترنتیبرند سازمانیباشگاه ایروبیک
-
2.
نویسنده : رحمانی تبار، نریمان ؛ بهرامی، شهاب ؛ نویسنده مسئول : زردشتیان، شیرین ؛
مجله:مطالعات راهبردی ورزش و جوانان»تابستان 1400 - شماره 52 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 235 تا 251 )
کلیدواژه ها:بازاریابی رابطه مندباشگاههای ورزشیبرند سازمانی و کیفیت خدماتمشتریکیفیت خدماتمشتریان