-
1.
نویسنده : نظری، فاطمه ؛ یاراحمدی، فتانه ؛
مجله:دستاوردهای نوین در مطالعات علوم انسانی»آذر 1397، سال اول - شماره 7 (16 صفحه - از 64 تا 79 )
کلیدواژه ها:رضایتمندی مشتریارزش ادراکیهویت برندموبایلشناسایی نام تجاریاعتماد نام تجاری
نویسنده : نظری، فاطمه ؛ یاراحمدی، فتانه ؛
مجله:دستاوردهای نوین در مطالعات علوم انسانی»آذر 1397، سال اول - شماره 7 (16 صفحه - از 64 تا 79 )
کلیدواژه ها:رضایتمندی مشتریارزش ادراکیهویت برندموبایلشناسایی نام تجاریاعتماد نام تجاری