-
1.
نویسنده : Alavi، Sayyed Mohammad ؛ Karami، Hossein ؛ نویسنده مسئول : Kouhpaeenejad، Mohammad Hossein ؛
مجله:Issues in Language Teaching»June 2021, Volume 10 - Number1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 147 تا 170 )
کلیدواژه ها:Differential Item Functioningfairnessbias
-
2.
نویسنده : Ghaderpanahi، Leila ؛ Karami، Hossein ؛ نویسنده مسئول : Alavi، Sayyed Mohammad ؛
مجله:Applied Language Studies»Spring 2021, Volume 13 - Issue 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 51 تا 66 )
کلیدواژه ها:Writing AbilityWriting AssessmentPREDICTIVE VALIDITYReciprocal contributionWriting attributes
-
3.
نویسنده : Sayyadi، Ali ؛ Alavi، Sayyed Mohammad ؛ Karami، Hossein ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Spring 2021, Volume 40 - Number 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 161 تا 192 )
کلیدواژه ها:Rating CriteriaEducational backgroundspeakingnative teachersClassroom Assessmentnon-native teachers
-
4.
نویسنده : Ehsani، Maryam ؛ Mallahi، Omid ؛ نویسنده مسئول : Karami، Hossein ؛
مجله:Applied Language Studies»Spring 2023, Volume 15 - Issue 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 169 تا 190 )
کلیدواژه ها:Involvement Load HypothesisL2 vocabulary learningtechnique feature analysisVocabulary Learning Task
-
5.
نویسنده : Alavi، Seyyed Mohammad ؛ Karami، Hossein ؛
مجله:Teaching English Language»Summer and Autumn 2010, Volume 4 - Number 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 1 تا 18 )
کلیدواژه ها:Differential Item FunctioningUTEPTfit analysisitem calibration