-
1.
نویسنده : Khodashenas، Mohammad Reza ؛ Baghaei، Purya ؛ Motallebzadeh، Khalil ؛ نویسنده مسئول : Khodabakhszadeh، Hossein ؛
مجله:Teaching English Language»Winter and Spring 2023, Volume 17 - Number 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 107 تا 138 )
کلیدواژه ها:Language Assessment LiteracyIranian EFL TeachersComponents of LALContinuing Professional Development Programs
-
2.
نویسنده : Sazegar، Zeinab ؛ Motallebzadeh، Khalil ؛ نویسنده مسئول : Ashraf، Hamid ؛
مجله:Issues in Language Teaching»December 2021، Volume 10 - Number 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (35 صفحه - از 233 تا 267 )
کلیدواژه ها:EFL learnersStructural Equation Modeling (SEM)PLS-SEM
-
3.
نویسنده : Khodashenas، Mohammad Reza ؛ Baghaei، Purya ؛ Motallebzadeh، Khalil ؛ نویسنده مسئول : Khodabakhshzadeh، Hossein ؛
مجله:Issues in Language Teaching»June 2022، Volume 11 - Number 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 131 تا 156 )
کلیدواژه ها:Needs AnalysisTeacher EducationAssessment literacyFulcher’ s assessment literacy framework
-
4.
نویسنده : Kalali Sani، Seyed Farzad ؛ Khodabakhshzadeh، Hossein ؛ Zeraatpisheh، Mitra ؛ نویسنده مسئول : Motallebzadeh، Khalil ؛
مجله:Teaching English Language»Winter and Spring 2021, Volume 15 - Number 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 137 تا 160 )
کلیدواژه ها:Goal orientationIranian EFL Teachersprofessional identityPersonal Teaching Efficacy
-
5.
نویسنده : Sazegar، Zeinab ؛ Ashraf، Hamid ؛ Motallebzadeh، Khalil ؛
مجله:Applied Research on English Language»January 2021، Volume 10 - Number 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 1 تا 31 )
کلیدواژه ها:ValidityHidden CurriculumEFL TeachersRasch modelscale adaption