-
1.
نویسنده مسئول : رحیم نیا، فریبرز ؛ نویسنده : قادری، فرشاد ؛ اسلامی، قاسم ؛
مجله:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»پاییز 1398 - شماره 25 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 51 تا 64 )
کلیدواژه ها:تصویر برندآگاهی از برندتبلیغات شفاهی الکترونیکیبازاریابی از طریق رسانههای اجتماعی
-
2.
نویسنده : گودرزی، فاطمه ؛ رحیم نیا، فریبرز ؛
همایش:همایش ملی رویکردهای نوین مدیریت در مطالعات میان رشته ای»مجموعه مقالات همایش ملی رویکردهای نوین مدیریت در مطالعات میان رشته ای رتبه ملی (6 صفحه - از 1833 تا 1838 )
کلیدواژه ها:به یادآوری تجربه برند نیتهای حمایتی مشارکت در فعالیتهای آینده هویتیابی برند