-
1.
نویسنده : امیرشاهی، میر احمد ؛ شیرازی، محمود ؛ قوامی، سارا ؛
مجله:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»زمستان 1389 و بهار 1390 - شماره 63 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 27 تا 62 )
کلیدواژه ها:قضاوت اخلاقیتصمیم گیری اخلاقیادراک اخلاقیفلسفه اخلاقیتمایل اخلاقی
-
2.
نویسنده : امیرشاهی، میر احمد ؛ صالحی صدقیانی، جمشید ؛ ربیعی، محبوبه ؛ پارسا، سمانه ؛
مجله:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»زمستان 1391 - شماره 69 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 1 تا 24 )
کلیدواژه ها:تناسبکیفیت ادراک شدهنگرش مصرف کنندهتعمیم نام و نشان تجاریتداعی های ذهنی از نام و نشان تجارینام و نشان تجاریمحصول جدیدمصرفکنندگان