-
1.
نویسنده : امیرشاهی، میراحمد ؛ براری، مجتبی ؛ الهیاری، اشکان ؛ حکیمی، هاجر ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1393، دوره جدید - شماره 17 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 121 تا 139 )
کلیدواژه ها:مزایای رابطه ایارتباط توصیه ایمزایای اطمینانمزایای اجتماعیمزایای رفتار ویژه
-
2.
نویسنده : امیرشاهی، میر احمد ؛ یزدانی، حمید رضا ؛ خان محمدی، محبوبه ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1391، دوره جدید - شماره 12 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 50 تا 68 )
کلیدواژه ها:عملکرد برندارتباطات یکپارچه بازاریابیبرند مداریبازار مداریعملکرد ارتباطات بازاریابی
-
3.
نویسنده : امیرشاهی، میراحمد ؛ منتی، حسین ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1394، دوره جدید - شماره 24 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 97 تا 115 )
کلیدواژه ها:ارزش برندفعالیتهای بازاریابیمفهومسازی بنیادی