-
1.
نویسنده : کاظم الماسی، امیرحسین ؛
همایش:بهبود و بازسازی سازمان ها و کسب و کارها»مجموعه مقالات کنفرانس ملی بهبود و بازسازی سازمان ها و کسب و کارها (14 صفحه - از 2632 تا 2645 )
کلیدواژه ها:تجربه مشتری تجربيات کارکنانمدیران سازمان لوازم خانگی
-
2.
نویسنده : کرمپور، عبدالحسین ؛ نصابی، وحیدرضا ؛ کاظم الماسی، امیرحسین ؛
مجله:تحقیقات جدید در علوم انسانی»تابستان 1399، دوره جدید - شماره 28 (20 صفحه - از 71 تا 90 )
کلیدواژه ها:رویکرد آمیختههم افزایی بازاریابیهم افزایی تکنولوژیکیهم افزایی کسب و کارهوشمندی کسب و کارهمافزاییاطلاعاتهوشمندی کسبوکارهمافزایی کسبوکار