-
1.
نویسنده مسئول : Alizadeh Tabaghi، Azadeh ؛ نویسنده : Yaqubi، Baqer ؛ Abadikhah، Shirin ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Summer and Autumn 2019 - Number 24 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 1 تا 28 )
کلیدواژه ها:interlanguage pragmaticsexplicit teachingimplicit teachingCollaborative taskinput enhancement task
-
2.
نویسنده : Moslemi، Yalda ؛ Yaqubi، Baqer ؛ نویسنده مسئول : Abadikhah، Shirin ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Winter 2023 - Number 32 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 197 تا 214 )
کلیدواژه ها:Delayed feedbackImmediate feedbackcorrective feedback (CF)subject-Verb agreementTiming of Feedback
-
3.
نویسنده : Pirzad، Fatemeh ؛ نویسنده مسئول : Abadikhah، Shirin ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Winter and Spring 2022 - Number 29 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 171 تا 197 )
کلیدواژه ها:Textbook Evaluationfour language skills(TBLT)Task-based lesson planHigh school English textbook
-
4.
نویسنده : Pirzad، Fatemeh ؛ Khonamri، Fatemeh ؛ نویسنده مسئول : Abadikhah، Shirin ؛
مجله:Research in English Language Pedagogy»Winter and Spring 2021 - Number 16 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (22 صفحه - از 113 تا 134 )
کلیدواژه ها:Bilingual EducationTextbook EvaluationTBLTTasksTeacher’s perspective
-
5.
نویسنده : Moafi، Effatsadat ؛ Khonamri، Fatemeh ؛ نویسنده مسئول : Abadikhah، Shirin ؛
مجله:Applied Language Studies»Autumn 2021, Volume 13 - Issue 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 69 تا 86 )
کلیدواژه ها:Metadiscourse MarkersabstractTEFLmaster thesisHyland’s (2005) model