-
1.
نویسنده : کروبی، مهدی ؛ بهاری، شهلا ؛ محمدی، سمیرا ؛ بهاری، جعفر ؛ بذله، مرجان ؛
مجله:جغرافيا و روابط انساني»تابستان 1397 - شماره 1 (19 صفحه - از 218 تا 236 )
کلیدواژه ها:آگاهی ازبرندوفاداری به برندتداعی برندکیفیت ادراک شدهتصویر برند
-
2.
نویسنده : کروبی، مهدی ؛ بهاری، شهلا ؛ بهاری، حامد ؛ محمدی، سمیرا ؛ بذله، مرجان ؛ نویسنده مسئول : بهاری، جعفر ؛
مجله:جغرافيا و روابط انساني»پاییز 1397 - شماره 2 (10 صفحه - از 780 تا 789 )
کلیدواژه ها:تبریزصنعت هتلداریکیفیت ادراک شدهوفاداری مشتریانکیفیت رابطه با مشتریهتلوفاداری مشتری
-
3.
نویسنده : صالحی، صادق ؛ بهاری، جعفر ؛ محمدی، سمیرا ؛ بهاری، شهلا ؛
مجله:جغرافيا و روابط انساني»تابستان 1399 - شماره 9 (12 صفحه - از 287 تا 298 )
کلیدواژه ها:تهرانصنعت هتلداریکیفیت ادراک شدهوفاداری به برندارزش ویژه برند