-
1.
نویسنده : اعظمی، محسن ؛ نویسنده مسئول : آینه، معصومه ؛
مجله:رسانه»زمستان 1399 - شماره 121 ISC (18 صفحه - از 71 تا 88 )
کلیدواژه ها:بازاریابیارزش ویژه برندرسانههای اجتماعیبازاریابی رسانه های اجتماعیدرک مصرف کننده
نویسنده : اعظمی، محسن ؛ نویسنده مسئول : آینه، معصومه ؛
مجله:رسانه»زمستان 1399 - شماره 121 ISC (18 صفحه - از 71 تا 88 )
کلیدواژه ها:بازاریابیارزش ویژه برندرسانههای اجتماعیبازاریابی رسانه های اجتماعیدرک مصرف کننده