-
1.
نویسنده : Asadifard، Amir ؛ Afghari، Akbar ؛
مجله:Research in English Language Pedagogy»Winter and Spring 2019 - Number 12 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (20 صفحه - از 71 تا 90 )
کلیدواژه ها:achievementgenderEFL learnersFormative assessment
-
2.
نویسنده : Ghafournia، Narjes ؛ Afghari، Akbar ؛
مجله:Iranian Journal of Applied Linguistics»September 2013، Volume 16 - Number 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 21 تا 52 )
کلیدواژه ها:communicative competenceStrategic CompetenceReading StrategiesStrategic readingStrategiesIranIslamic Azad UniversityEFLIsfahanAcademic Disciplines
-
3.
نویسنده : Vaezi، Ramin ؛ Afghari، Akbar ؛ Lotfi، Ahmadreza ؛
مجله:Applied Research on English Language»January 2019، Volume 8 - Number 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 139 تا 160 )
کلیدواژه ها:Constructivismblended learningFlipped TeachingStudents PerceptionsTeachers Perceptions
-
4.
نویسنده : Ghafournia، Narjes ؛ Afghari، Akbar ؛
مجله:Research in English Language Pedagogy»Winter 2014 - Number 3 ISC (12 صفحه - از 83 تا 94 )
کلیدواژه ها:TestEFLTaking StrategiesLanguage TestingTest PerformanceIran
-
5.
نویسنده مسئول : Roozafzai، ZahraSadat ؛ نویسنده : Afghari، Akbar ؛
مجله:English for Academic Purposes»Summer 2016, Volume 5 - Number 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 161 تا 183 )
کلیدواژه ها:conceptual metaphorsSystemic-Theoretical Instruction (STI)English Modality LearningVygotskian Concept FormationCognitive AwarenessConceptual Metaphors, Cognitive Awareness
-
6.
نویسنده : Mojavezi، Ahmad ؛ Afghari، Akbar ؛
مجله:Applied Language Studies»Spring 2015, Volume 7 - Issue 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 105 تا 128 )
کلیدواژه ها:ComplexityAccuracyfluencyTask PlanningCognition HypothesisLimited Attentional Capacity Model
-
7.
نویسنده : Afghari، Akbar ؛ Kaviani، Vida ؛
مجله:Iranian Journal of Applied Linguistics»September 2005, Volume 8 - Number 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 1 تا 28 )
کلیدواژه ها:PersianEnglishApologyspeech actsDCT
-
8.
نویسنده مسئول : Hanafiyeh، Masoomeh ؛ نویسنده : Afghari، Akbar ؛
مجله:Foreign Language Teaching & Research»Autumn 2017, Number 19 رتبه B (دانشگاه آزاد/ISC (17 صفحه - از 61 تا 77 )
کلیدواژه ها:ConscientiousnessExtraversionSpeaking abilityEmotionalityHEXACO personality traitshonesty-humility
-
9.
نویسنده مسئول : Ghazalbash، Neda ؛ نویسنده : Afghari، Akbar ؛
مجله:Foreign Language Teaching & Research»Autumn 2015 - Number 12 ISC (11 صفحه - از 41 تا 51 )
کلیدواژه ها:EFL Teachersreflective teachingReflectionteacher burnoutDemographic
-
10.
نویسنده : Afghari، Akbar ؛ Sadeghi، Elahe ؛
مجله:Journal of Foreign Language Teaching and Translation Studies»January 2012, Volume 1 - Number 1 (18 صفحه - از 49 تا 66 )
کلیدواژه ها:Willingness to CommunicateCommunication apprehensionPerceived Competence