-
11.
نویسنده : حمدی، حسین ؛ خزائی، سید علی ؛ کریمی، سحر ؛ نویسنده مسئول : صالحی فر، علیرضا ؛
مجله:مطالعات حقوق تطبیقی»بهار و تابستان 1400، دوره دوازدهم - شماره 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 41 تا 59 )
کلیدواژه ها:تعهد مورد توثیقجنبۀ قراردادیجنبۀ مالیحق وثیقهوثیقهقراردادقانونقرارداد وثیقهقواعد حل تعارضحق
-
12.
نویسنده : کریمی، سحر ؛ سلطانی، میلاد ؛ نویسنده مسئول : شمسی، جواد ؛
مجله:حقوق تطبیقی»بهار و تابستان 1402 - شماره 119 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 7 تا 28 )
کلیدواژه ها:داوریصلاحیتتفکیک پذیریاثر مثبتاثر منفی
-
13.
نویسنده : کریمی، سحر ؛
مجله:پژوهش ملل»اردیبهشت 1395، دوره اول - شماره 5 (9 صفحه - از 28 تا 36 )
-
14.
نویسنده : کریمی، سحر ؛
مجله:پژوهش ملل»فروردین 1395، دوره اول - شماره 4 (14 صفحه - از 16 تا 29 )
کلیدواژه ها:صلاحیتدیوان کیفری بین المللیروند تصویبجرماساسنامهاساسنامه دیوان کیفری بینالمللیصلاحیت دیوان کیفری بینالمللیدادگاه
-
15.
نویسنده : کریمی، عباس ؛ کریمی، سحر ؛
مجله:حقوق پزشکی»پاییز 1393 - شماره 30 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت بهداشت/ISC (26 صفحه - از 11 تا 36 )
-
16.
نویسنده مسئول : کریمی، سحر ؛
مجله:مطالعات حقوق تطبیقی»بهار و تابستان 1399، دوره یازدهم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 271 تا 290 )
کلیدواژه ها:تقطیعقانون حاکمقراردادهای تجاری بینالمللیتعارض قوانیندپساژقراردادقانونحقوققـرارداد
-
17.
نویسنده : حمدی، حسین ؛ صالحی فر، علیرضا ؛ کریمی، سحر ؛ نویسنده مسئول : خزائی، سید علی ؛
مجله:مطالعات حقوق خصوصی»بهار 1401، سال پنجاه دوم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 21 تا 42 )
کلیدواژه ها:حق وثیقهقرارداد وثیقهمدیون طلب پولیوثیقهگیر.
-
18.
نویسنده : کریمی، سحر ؛
مجله:اخبار ادیان»اردیبهشت 1382 - شماره 1 (2 صفحه - از 62 تا 63 )
-
19.
نویسنده : جنیدی، لعیا ؛ کریمی، سحر ؛
مجله:دانش حقوق مدنی»بهار و تابستان 1394 - شماره 7 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 42 تا 54 )
کلیدواژه ها:آنسیترالارتباطات الکترونیکیقراردادهای بینالمللیزمان انعقاد قراردادهای الکترونیکیمکان انعقاد قرارداد الکترونیکی
-
20.
نویسنده مسئول : متاجی نیموری، فاطمه ؛ نویسنده : کریمی، سحر ؛ آقاجانپور، اصغر ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1400 - شماره 56 (جلد پنجم) (10 صفحه - از 162 تا 171 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتاستراتژی فروشبرنداعتماد برندبرند سازی استراتژیک