-
1.
نویسنده : ابطحی ابرقویی، سیدمصطفی ؛ اژدری، علی ؛ اشکورجیری، همایون ؛
همایش:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق رتبه بین المللی (13 صفحه - از 1083 تا 1095 )
کلیدواژه ها:مسئولیت پذیری اجتماعی کیفیت ارائه خدمات شعب پنجگانه سازمان تامین اجتماعی استان یزد رضایت مشتریان
-
2.
نویسنده : ابطحی ابرقویی، سیدمصطفی ؛ اژدری، علی ؛ اشکورجیری، همایون ؛
همایش:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق رتبه بین المللی (12 صفحه - از 1071 تا 1082 )
کلیدواژه ها:فرهنگ سازمانی رضایت شغلی کیفیت ارائه خدمات شعب پنجگانه سازمان تامین اجتماعی استان یزد